torsdag 26 januari 2012

Tillförsikt

Ny energi har infunnit sig och jag känner mig inte alls oinspirerad nu. Jag har haft ett stort (arbetsrelaterat) orosmoln hängande över mig en tid och när det nu blåst förbi – och resultatet blev med beröm godkänt – känner jag mig motiverad igen. I ärlighetens namn visste jag inte att just detta påverkade mig så starkt, just osäkerheten kring situationen, men nu när det är över förstår jag att det var en stor bidragande orsak till min svacka.
Nu ser jag framåt med tillförsikt. Ett nytt projekt når sin kulmen i mars och jag längtar att riktigt få sätta tänderna i det. Jag är övertygad om att det kommer att bli så bra som jag önskar och ser fram emot allt detaljarbete.
Det finns massor att se fram emot i år – jag ser det nu. En härlig känsla! Jag tänker ta med mig ett citat som LL Cool J (!) lagt ut på Twitter (jo, jag smyger runt där också…): ”Make the rest of your life the best of your life”. Sannerligen, så får det bli!

1 kommentar:

Kicki-mitt i livet sa...

Älsklingsdotternmin Gullhöna. Du är bäst. Skönt att det är över nu så du får tid att börja sjunga ;)